Over SHOPCONTROL® Nederland
Ontstaan van SHOPCONTROL® Nederland
SHOPCONTROL wordt in 1998 als één van de eerste Mystery Shopping ondernemingen in Duitsland opgericht. In 2004 krijgt JES Marketing Onderzoek B.V. de licenties van dit concept voor Nederland. Vier jaar later gaat het bedrijf zelfstandig verder onder de naam SHOPCONTROL Nederland BV.
Netwerk
SHOPCONTROL heeft één van de grootste mystery shoppers netwerken van Nederland opgebouwd. We werken voor talrijke bedrijven uit diverse branches, waaronder automotive, foodretail, horeca, energieleveranciers, uitzendbranche en detailhandel. SHOPCONTROL heeft in al deze sectoren inmiddels vele jaren ervaring opgedaan.
Expertise
De meeste opdrachten van SHOPCONTROL betreffen winkel- of filiaalbezoeken. Hierbij gaat het vooral om het beoordelen van de klantgerichtheid en proactiviteit van het (verkoop)personeel. Daarnaast worden ook mystery calls, mystery e-mails en webchecks uitgevoerd.
Accent
Bij SHOPCONTROL gaat het niet alleen om het controleren van de serviceverlening, een belangrijk accent ligt op het motiveren van de medewerkers en deze inzicht te geven en bewust te maken van de service- en klantgerichtheid.